Flensburg, dag 25

10 september 2022 - Flensburg, Duitsland

Vandaag naar Flensburg gereisd. Zitten dus nu in Duitsland. Het is een camperplek, Cittipark. Tegenover een winkelcentrum. We kwamen aan en schrokken van de het grote aantal campers. Overal stonden ze. We hebben een goede plek, maar niet op de officiële plaats. We staan wel netjes en staan niemand in de weg. Gefietst naar centrum. Ook hier mooie huizen en geschiedenis. Een groot haven. Er kwam net een oude driemaster zeilboot aan. Echt een levendige stad en druk!

Wat mij verbaasde was dat het hier echt glooit. Best klimmen en dalen.  Dat glooien en heuvelachtige hebben we echt ook gezien in Denemarken,in binnenland.  Een prachtig landschap. Ik ga straks lekker even neuzen in het winkelcentrum. Kan pas als Henk terug is van geocachen. Heeft per ongeluk alle sleutels mee. Ik kan dus niet weg.

Het het hier gister avond giga gemonteerd, bliksem en heel veel regen. Meid is echt bang hiervoor een ging onder het dashboard liggen. Verstopt achter zijn plaid.

Vandaag kijken waar we morgen heen gaan.

1. Monica Post:
    11 september 2022
    Dus jullie zijn al terug uit Denemarken? Ik drink dat het mooie zomerweer wel een beetje voorbij is. In de camper komt het dubbel zo hard over. Ik zou mij ook heel erg verstoppen.
  2. Jeannette Kieft:
    12 september 2022
    Het is niet meer heet, maar nog steeds heerlijk weer. Sandalen en driekwart broek kan nog steeds. De nachten worden wel kouder. Ook is het nu om 20.00 uur al redelijk donker.