Fietsen, wassen, boodschapjes dag 27

12 september 2022 - Gettorf, Duitsland

Heerlijk rustig opgestaan. Verse broodjes gehaald bij de bakker. Na het ontbijt, wat laat was,  de fietsen gepakt. Henk had een leuk geocache rondje gevonden. Was geen grote fietstocht.  Ook hier vinden wij het gewoon mooi en leuk. Wij houden hier echt van. We hoeven niet naar Hamburg of Berlijn. Onderweg in gesprek geraakt met een jonge man,  vader van een dochtertje.  Hij wandelde van Gettorf naar zijn huis. Een tocht van 1,5 uur. Echt heel leuk gesprek gehad met hem. Ook in Duitsland exact dezelfde problematiek als in Nederland. Hij brengt ook liever meer tijd door met zijn gezin, dan bel geld verdienen. Ook heeft hij ons wat uitgelegd hoe vroeger de land verdeling was.  Stukje vroeger Denemarken,  maar ook stukje Polen wat Duitsland was.

Na de fietstocht naar Lidl geweest.  Onze oude verzameling lege flessen ingeleverd.  Was 5 euro.🤣🤣. Wat boodschapjes gehaald.  In dit kleine stadje vind je: Lidl, Aldi, Penny, Netto, Rewe en Edeka. Keus genoeg toch.

Bedden goed is ook weer schoon,  lekker gewassen. Morgen blijven we nog hier,  dus nog een was draaien.  De laatste van deze vakantie, denk ik.  We vermaken ons echt heel goed.

We blijven genieten, want morgen kan het over zijn.