Gettorf, Tierpark dag 26

11 september 2022 - Gettorf, Duitsland

We hebben dus besloten om met een grote boog oostelijk van Hamburg af te zakken.  Via Kiel en dan Lübeck of Luneborg.

Vanmorgen werd i wakker,  keek naar buiten en zag ontelbaar veel auto's op de parkeer plaats staan. Wat is hier aan de hand? Gewassen, aangekleed en naar buren gegaan.  Er was een vlooienmarkt op de P plaats van Cittipark. De mensen kwamen echt al heel vroeg. Campers werden vastgezet, auto's op camperplaatsen. Best trechter,  want vel campers stonden dwars op auto plekken.  Ook wij,  alleen hadden wij pas zaterdag in de gaten dat het een auto plek was.  Gelukkig gingen wij toch weg.  Ben eerst over de vlooienmarkt geweest. Niets gekocht.

Ons doel vandaag is Gettorf, een klein plaatsje. De camperplek is bij een soort camper dealer/ reparatie bedrijf. De plek zelf is niet zo bijzonder, maar we staan hier heerlijk. Tot onze verbazing is hier zelfs een douche, staat er een wasmachine, een droger. Ik kan mijn beddengoed dus weer wassen en nog wat handdoeken.

We zijn ook naar het Tierpark geweest . Was echt grappig. Die foto's komen later,  staan op foto toestel. Moet via laptop. Morgen hebben we stroom.  De betaalautomaat had er vandaag geen zin in.

Hopelijk morgen ook lekker fietsen.

De rit van Flensburg naar Gettorf was echt prachtig. We wisten niet dat het hier zo mooi is!  Ook weer langs een fjord.

1. Jacqueline:
    12 september 2022
    Wij hebben ook op citypark gestaan op de heen reis. Mooi shoppen daar. Maar stond goed aangegeven de camperplaats waar je mocht staan, maar ‘s nachts stond het bij ons ook bomvol. Fijne vakantie nog. Je bent alleen aardig poosje onderweg zag ik. Groetjes Jacqueline
  2. Jeannette Kieft:
    12 september 2022
    In 2018 was deze cp in Flensburg nog niet zo druk.
    We genieten echt van onze lange vakantie. Waarschijnlijk eind volgende week thuis.
  3. Jacqueline:
    12 september 2022
    Wij varen donderdagavond over met een afscheidsdiner op de boot.
    Zaterdagavond denk ik weer thuis, vinden wij ook wel weer fijn.