Hotel Schweizerlust, dag 31

17 september 2022 - Liebenau, Duitsland

We staan bij hote Schweizerlust wat een camperplek is.  Het dorpje heet Liebenau. Het weer is erg wisselvallig. Dus niet gefietst. E willen zeker in deze regio terug komen,  het is gewoon mooi.  Veel fietspaden en routes. Het dorpje heeft week een kringloop winkel van Fundus. Dit zie ik meer met deze naam. Diaconie waarschijnlijk.  Heb een leuke bloes en een tasje gescoord voor 2 euro totaal.  Ook hadden ze veelgaren, maar dat was echt te duur.  Verder is er niet veel te doen in Liebenau. Wel een Penny supermarkt.  Dus brood gehaald.  Gisteren hadden we ieder een gyros gehaald. Natuurlijk kregen we dat niet op. Vandaag aten we gyros met fladenbrot!

Voor rust moet je hier zeker zijn.  Het hotel draait nog wel, denken we. Restaurant is Grieks.

We gaan morgen naar? Drie keer raden.....jaar naar Rahden. Ik zoek wat en dan gaan we eens kijken of het wat is.  Dus niets voorbereid, maar we komen echt op de leukste plekken.

Oh ja, onderweg naar Liebenau ook weer leuke caravans gezien langs de weg,  aan de rand van het bos.  Speciaal voor een Happy end. Zijn werkateliers voor bepaalde dames.

1. Monica Post:
    17 september 2022
    Wel heel tof dat je op de mooiste plekjes komt. Jullie hebben volgens mij meer in Duitsland rondgetoerd dat in Denemarken
  2. Jeannette Kieft:
    18 september 2022