Wildeshausen dag 3

18 augustus 2022 - Wildeshausen, Duitsland

Vandaag blijven we nog een dag hier. Ook vier ik mijn 64e verjaardag vandaag. :-).

Henk is lekker gaan fietsen. Ik gebruik de tijd om te starten met de reisblog. Voorheen via Polarsteps, maar ik wilde ook Reislogger eens proberen. Volgens mij kan je ook aanmelden om het reisverslag via de mail te ontvangen. Het weer is iets koeler, bewolkt. Zometeen lekker buiten zitten. Foto's volgen nog. Vanavond uit eten bij de Griek op 200 meter lopen afstand. Gisteravond hier wat onweer en beetje regen.

Morris, onze kat, doet het ook weer goed. Heeft zijn plekje wel weer gevonden. Morgen reizen we weer verder. Nog steeds twijfels hier. Gaan we met de Elbe veer of rijden we via Hamburg? Liefst gaan we met de Elbe veer, ligt aan de wachttijden. Willen morgen bij Flensburg aankomen. Zo niet, zoeken we weer een plek om te overnachten. We doen het echt heel rustig aan.

Van een Spaans stel een leuke tip gekregen om in Denemarken Camp Now te gebruiken. Aantal campings zijn daar bij aangesloten. Met de kassabon krijg je korting bij de volgende.

We kwam ook een oudere man aan,  alleen.  Vroeg mij om hulp bij inchecken. Zijn handen trilden zo.  Later kreeg ik van hem een heerlijk soort advocaat likeur in een koek met chocorand glaasje. Zo lief.  Ik Vroeg of hij Parkinson had,  ja dus. Praten en lopen ging nog goed.

1. Marleen:
    Gefeliciteerd! Eet lekker vanavond
  2. Wilma Borgman:
    18 augustus 2022
    Gefeliciteerd Jeannette. Hele fijne vakantie. Ik ga jullie volgen. Geniet lekker.
  3. Anneke Groenendijk:
    Gefeliciteerd
  4. Monica Post:
    18 augustus 2022
    Van harte gefeliciteerd.🌹🌹 En ik volg jullie😉
  5. Willie:
    Gefeliciteerd 🥳