Bulbjerg en Fjerritslev, dag 17

3 september 2022 - Ferritslev, Denemarken

We gaan naar Bulbjerg. Daar is een vogelkolonie. Gelezen dat je er ook kon overnachten. De rit erheen was al echt mooi. Daar aangekomen zagen we een schitterend breed strand. Overnachten werd daar inderdaad gedoogd. We waren echter op de verkeerde parkeerplaats. Henk heeft eerst wat gecacht. Ik heb wat gewandeld op het strand. Zelfs even de voetjes in zee gehad. was koud, maar ook echt heerlijk. Later zijn we naar de andere parkeerplaats gegaan. We hebben er niet overnacht, maar wel rondgelopen. Je kon daar nog een bunker in. De natuur en de duinen zijn zo mooi.

Besloten om naar Sillerslev te gaan voor de overnachting. Ook die rit was echt schitterend. In Sillerslev bij een boerderij. Geweldige mooie camperplek. Aan het eind van een doodlopende weg, rand van het stadje. Supermarkten dichtbij, stadje ook. Even alles bekeken. Ook hier veel kledingwinkels. Voor de camperaars, navigeer naar de Aldi. Dan kom je op de juiste weg. Doodlopend, maar gewoon doorrijden. Deze plek vonden wij ook zeker de moeite waard.