Camperplaats Stellplads Storksöen Ribe, dag 9

24 augustus 2022 - Ribe, Denemarken

Vanmorgen bijtijds vertrokken naar Ribe. We weten eigenlijk niet waar we moeten starten of willen bekijken. Er is zoveel te zien hier.

Bij Kaerbaek is een mooie nieuwe uitkijktoren. Niet gedaan.

Ribe schijnt een prachtig stadje te zijn, heel historisch. Het is het oudste stadje van Denemarken.  https://www.stralenddenemarken.nl/bezienswaardigheden-ribe/

We hebben ook weer een hele leuke plek uitgekozen. https://storkesoen.dk/home/

Het is een camping, camperplek. Ook staan hier vakantiehuisjes. Echt heel mooi. Wij zoeken altijd in de ochtend ons nieuwe plek. Dat is echt ons geluk, want tegen de namiddag stroomt het vol. Het is dus echt vol nu. Voor de forellen vissers is hier genoeg te doen.

Ik heb vandaag lekker 2 wassen kunnen draaien. Weer een fris bed en schone kleren. Henk was aan het geocachen met de fiets. Hij kwam in Ribe uit. Het is echt een prachtige stad, zo historisch. Dat gaan we morgen dus bezoeken en misschien ook een mooie fietstocht.

Wij zijn zo blij met de airco, we weten nu dat het niet te heet wordt voor Morris in de camper. Vandaag was het 27 graden, morgen 25 graden. Ik las dat het in Renkum 33 graden was. Pfffff.

Er zijn nog geen foto's van vandaag, morgen maak ik foto's.

De Denen zijn echt zo vriendelijk, echt Hygge!

Het land zelf hier is inderdaad vlak, net Nederland, maar het is gewoon mooi!