Sillerslev Havn, dag 15

30 augustus 2022 - Øster Assels, Denemarken

Ons doel van vandaag was Sillerslev Havn camperplek. We waren vroeg vertrokken. De route was deels Margrietroute, deels "snelweg"(90 km snelheid) en deels provinciale weg (80 km snelheid). Het was een onverwacht mooie route om te rijden.  Weg nummers: 16, 509, 513 (Struer), 189, 591, 26, en dan naamloos.

Was echt mooi om te rijden. Sillerslev Havn ligt op een eiland in de streek Mors. Het eiland is verbonden met bruggen. Het laatste stuk was echt mooi, dit gedeelte van Denemarken vinden we echt de moeite waard. We hadden even genoeg van brede zandstranden en een zelfde soort omgeving. We vinden het hier geweldig. Morgen waarschijnlijk de fiets pakken en wat toeren op dit eiland. Het is ook zo leuk aan dit haventje. Het is een jachthaven, maar ook een vissers haven. Ook een breed kiezelstrand. Waarschijnlijk best druk bezocht in hoogseizoen. Vanmiddag lekker op onze stoelen gezeten, in de zon. Uitzocht over het water. Heerlijk. In het restaurantje hier wat gegeten. Te vergelijken met een strandpaviljoen, veredelde cafetaria. Gewoon even snel wat eten. Ook hier hadden ze zulk lekker softijs. Ik had lakritz hagel erop. Genieten gewoon! Het seizoen is hier nu wel afgelopen. Scholen zijn ook allang weer begonnen. Wij verwachten niet meer dat het zo druk wordt overal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monica Post:
    31 augustus 2022
    Ziet er weer mooi uit! Is het nog warm?
  2. Jeannette Kieft:
    1 september 2022